Rabu, 18 April 2012

Putus Cinta? Broken Heart? aww.. sexy from the head to toe.... ?????

If another women steals your man, there's no better revenge than letting her keep him. Real men can't be stolen.
So what are you waiting for??? Let him go lah! haha


Memang tak dinafikan kalau putus cinta ni menyakitkan. Aku pun pernah rasa, selama 6 bulan aku macam orang tak siap (tak terurus) sebab asyik teringat ex aku tu rasa macam tak boleh hidup tanpa dia tapi kita kena ingat Allah kan ada. Oleh itu kita mestilah :



 Walaubagaimanapun aku buat macam-macam aktiviti untuk kuatkan semangat aku nih dan kita kena ingat bahawa


and...


ha.. you all get what I meant or not? Grab it fast when you got it! tehehe


Aku tahu korang terluka kan? 

Jadi tunggu apa lagi? Ubatlah hati anda dengan ayat-ayat suci Allah ini ;)


dan


 Ini  pula doa untuk jauh dari kedukaan :)



Yeah, untuk mendapatkan cinta yang tulus kita kena berkorban banyak benda. Sebab itulah lebih baik korbankan masa dengan memperbanyakkan amalan dan ilmu akhirat supaya kita mendapat cinta dariNYA ;)

Apa pun yang terjadi, kita kena sentiasa mengingati Allah SWT, simpan DIA ketat-ketat dalam hati semoga kita tidak tertipu atau terpedaya dengan sebarang keburukan, wallahhualambissawab :)



Lots of Loves <3,
Siti Nor Hawa  Basiron


Tiada ulasan:

Catat Ulasan